Subject: Maksetaotluse perioodil 01.04.2025- 15.04.2025
From: "Merily Allak" <[email-masked]>
To: "[email-masked]", "Signe Talalaev"
Date: Tue, 15 Apr 2025 08:36:42 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Tulenevalt OÜ HUGO ja Justiitsministeeriumi vahel sõlmitud Toetuse 
kasutamise lepingust nr 4-7/38 esitame maksetaotluse perioodil 01.04.2025- 
15.04.2025 osutatud õigusabiteenuse kohta summas 23 607 eur.
aprilli esimeses pooles osutati õigusabiteenust 600 h.

Täpsustan, et märtsis 2025 oli õigusabiteenuse osutamise maksumuse osakaal 
Justiitsministeerium 86% ning kliendid 14%,  märtsi esimese poole 
Justiitsministeeriumi osa arvutamiseks aluseks on 86%.

  600x 45,75 x 0,86% =  23 607 eur

Leping 4-7/38

    67 758,50

Õigusnõustamisteenus (kliendi osa märtsis)

        9 468         Märtsis tasus tasus JUM  arvetest

86%

Lugupidamisega
-- 

  <https://hugo.legal/imgs/HUGO_legal.png>

Merily AllakBüroojuhataja
(+372) 6880 [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>
 <https://hugo.legal/>
 <https://facebook.com/hugolegalai>
 <https://instagram.com/hugolegalai>

Antud e-kiri on konfidentsiaalne ning kaitstud.